Όπως θα έχετε διαπιστώσει, το YouTube και ιδιαίτερα τα σχόλια κάτω από τα βίντεο είναι ένας παράδεισος καφρίλας, κακεντρέχειας, έκκρισης σκατών, ψυχικής ανωμαλίας και αλληλοξεκοιλιάσματος. Με λίγα λόγια είναι και γαμώ τις φάσεις. Οπότε, σε μια κοινωνία που η γαμιστερότητα έχει αρχίσει να μετριέται με το χιλιοστόμετρο, μια τέτοια όαση είναι ότι πρέπει για τον κάθε καμμένο με ψευδώνυμο "arkoudospoukatouraei" ή "santopaliokalomouni" να αμολήσει την αιθέρια οσμή της βοθρίλας του.
Κάποτε λοιπόν η Google άφηνε αυτό τον παράδεισο βρωμιάς να αναπτυχθεί σχεδόν ανεξέλεγκτα. Τότε το YouTube γαμούσε. Αλλά τι είναι η Google; Εταιρεία. Και όταν κάτι γαμάει πάρα πολύ χωρίς αυτή η εταιρεία να έχει βάλει άμεσα το χεράκι της, τι παθαίνει η εταιρεία; Κολούμπρα. Και τι προσπαθεί να κάνει η εταιρεία στο προϊόν της που γαμάει όντας ανεξέλεγκτο; Να το περιορίσει για να μπορεί να το ελέγξει. Και τι παθαίνει το προϊόν όταν η εταιρεία το περιορίζει για να το ελέγξει; Γίνεται για τον πούτσο.
Εμένα προσωπικά δε με πειράζουν ούτε οι διαφημίσεις πριν τα βίντεο, ούτε το VEVO που χώνει τη μουτσουνάκλα του ακόμα και στο δίσκο της Κίτσας Μπαχατέλα, ούτε το ότι η Google κατεβάζει με το έτσι θέλω homemade video απλών χρηστών για να τσιμπουκώσει την τάδε πολυεθνική που έχει τα πνευματικά δικαιώματα πάνω στο περιεχόμενο που έδειχνε το βίντεο (συνήθως μουσική ή ταινία). Αυτό που μπορεί να μου κάνει τα νεύρα συρματόπλεγμα είναι ότι το Google+ σου ζητάει να αλλάξεις το όνομα χρήστη σου στο Youtube και να βάλεις το πραγματικό σου όνομα. Και δε σου το ζητάει απλά. Σου βγάζει το μήνυμα σχεδόν κάθε μέρα, και δε σε παρατάει όσες χυλόπιτες κι αν του δώσεις, μέχρι τελικά να κάνεις αυτό που θέλει ή να βγεις γυμνός στην Ομόνοια ψάχνοντας μαγαζί με σώβρακα-γίγας γιατί τα αρχίδια σου από το πρήξιμο δε θα χωράνε σε κανονικά.
Αγαπητή Google. Πρώτον, τα εκατομμύρια χρήστες του Youtube, αν ήθελαν να βάλουν το πραγματικό τους όνομα σαν όνομα χρήστη, θα το είχαν κάνει την πρώτη μέρα που συνδέθηκαν. Για να χρησιμοποιούν τόσα εκατομμύρια χρήστες ψευδώνυμα, μάλλον αυτοί θα είναι σωστοί κι εσύ λάθος. Ένας από τους μεγαλύτερους παράγοντες της επιτυχίας του Youtube είναι η ανωνυμία. Εσύ λοιπόν καταργώντας αυτό τον παράγοντα, το μόνο που θα καταφέρεις είναι να έχεις λιγότερους χρήστες άρα και λιγότερα κέρδη. Ναι, το καταλαβαίνω, μερικά σχόλια στο Youtube είναι τόσο σκατόψυχα που θα έκαναν έναν Αμερικάνο στρατιώτη που μόλις γύρισε από το Ιράκ να πάρει το Magnum και να θερίσει όλο το ήσυχο χωριουδάκι που μένει στη Βιρτζίνια, αλλά τέτοια σχόλια μπορεί να κάνει κάποιος το ίδιο εύκολα είτε έχει βάλει το κανονικό του ονοματεπώνυμο είτε ψευδώνυμο.
Τι δεν μπορεί; Α, ναι. Όντως, η Google έκανε αυτή την τροποποίηση επειδή πολλές ιδιωτικές εταιρίες στην Αμερική της το ζήτησαν. Και ήδη σε πολλές πολιτείες υπάρχει νόμος που επιτρέπει σε ιδιωτικές εταιρίες και σχολεία να απολύουν υπαλλήλους τους με αφορμή υβριστικά σχόλια στο Youtube. Και επειδή ό,τι κυκλοφορεί στο Αμέρικα, σε 2-3 χρόνια κυκλοφορεί και παγκοσμίως, είναι θέμα χρόνου να έρθει αυτή η νομοθεσία και στην Ελλάδα. Και επειδή εγώ δε θέλω να πληρώσω εκτός ίντερνετ μια καφρίλα μου εντός ίντερνετ, προς το παρόν θα σβήνω το μήνυμα του Google+ που μου ζητάει να αλλάξω το όνομα χρήστη μου στο Youtube, και αν τα πράγματα γίνουν πιο άγρια και - λέω τώρα - δε γίνεται να διατηρήσω το όνομα που εγώ διάλεξα να με συνοδεύει στο Youtube, θα κάνω ό,τι θα έχετε κάνει κι εσείς τότε, αν δεν είστε παντελώς για τον πούτσο. Μποϊκοτάζ στη Google. Δεν είναι δύσκολο, ούτε θα σας λείψει το φαΐ ή το νερό, ούτε καν θα φύγετε από το PC. Υπάρχουν τόσες μηχανές αναζήτησης στις οποίες μπορούμε να καταφύγουμε μέχρι να βάλει μυαλό η Google. Και κυρίως, πρέπει κανείς να ξέρει τις εταιρίες που στηρίζουν τέτοιες κινήσεις της Google ή οποιαδήποτε κίνηση εναντίον της ηλεκτρονικής μας ελευθερίας (πχ. SOPA, ACTA) και να τις μποϊκοτάρουμε και αυτές μέχρι να αποσύρουν τη στήριξή τους σε τέτοιες διαδικασίες. Με το να αλλάζει κάποιος τη φωτογραφία του στο Facebook σε "STOP ACTA" για μια μέρα, δεν αλλάζει τίποτα.
Είπα προηγουμένως ότι η Google χάνει κέρδη με τη μη εγγραφή νέων χρηστών στο Youtube. Είναι έτσι όμως; ΟΧΙ. Η Google και το Youtube από τη στιγμή που έχουν ένα σωρό μεγάλες χορηγίες που συνεχώς αυξάνονται, και από τη στιγμή που κανένας χρήστης δε διαγράφεται, απλά δε χρησιμοποιεί το λογαριασμό του, μόνο αυξημένα κέρδη έχουν. Οπότε αγαπητέ χρήστη, θα σου πω κάτι που μπορεί να μην ήξερες. Μην πέσεις από την καρέκλα και μη σπάσεις το PC. Άκου προσεκτικά.
Η GOOGLE ΣΕ ΜΙΣΕΙ.
Nαι, το είπα. H Google σε έχει γραμμένο στον πισινό της και κάθε φορά που χέζει σβήνεται το όνομά σου. Η αξία που σου δίνει είναι μικρότερη από τη ζωή ενός μωρού που θηλάζει βενζίνη. Γι' αυτό και δεν την ενδιαφέρει η ανωνυμία σου. Γίνεται όμως να σε υπολογίσει αν κι εσύ σταματήσεις να της γλείφεις το ματζαφλάρι και πάρεις τα μέτρα σου αν δεις ότι αυτή παίρνει μέτρα εναντίον σου. Τα μέτρα αυτά θα τα σκεφτείς μόνος σου. Κάνε κάτι, αρκετά σε βοήθησα. Άντε, όλα εγώ θα σου τα λέω;
Αλλάζω θέμα. Το 2005 είχε γίνει ντόρος για το ότι η Sony είχε εγκαταστήσει, μέσω των CD που πουλούσε, ένα μυστικό λογισμικό σε κάθε προσωπικό υπολογιστή, το rootkit, με το οποίο ούτε λίγο ούτε πολύ μπορούσε να παρακολουθεί τις κινήσεις κάθε χρήστη. Ένας από τους προέδρους της Sony BMG είχε απαντήσει με την ευαισθησία ενός ομαδικού βιασμού, "Μost people, I think, don't even know what a rootkit is, so why should they care about it?" Και όχι, αυτή η ατάκα δεν είναι βγαλμένη από το Family Guy, την έχει πει όντως ο Thomas Hesse, τότε Global Digital Business President της Sony BMG. Και γαμώ τα επιχειρήματα, Thomas Hesse! Πώς θα σου φαινόταν να σου έβαζα rootkit στον κώλο, να άκουγα τα βογγητά σου από το στούμπωμα, και μετά να σε έπαιρνα τηλέφωνο στο σπίτι και να σου 'λεγα "Good job, Thomas, next time try spinach and your shit will turn green!" 'Η ακόμα καλύτερα, να σου έβαζα rootkit στο προσωπικό σου PC και όταν τέλειωνες τη μαλακία με τη gay τσόντα που μόλις είχες παρακολουθήσει, να σε έπαιρνα τηλέφωνο και να σου έλεγα "Cool thing for you to watch big dicks, but wouldn't it be coolest to put them in your ass next time?"
Τελικά η Sony έκανε την τεράστια ανθρωπιστική κίνηση να αποσύρει το 10% (!) από τα μολυσμένα με ιό CD της, και λίγο μετά αποφάσισε να ξαναβγάλει το μεγάλο ροζιασμένο πέος της corporate απληστίας της και αυτή τη φορά να το προπονήσει πάνω σε μια μικρή επιχείρηση εισαγωγών-εξαγωγών με όνομα Lik Sang. Η Lik Sang έκανε το θανάσιμο αμάρτημα να πουλάει γιαπωνέζικα PSP στην Ευρώπη. Mιλάμε για γενοκτονάι δηλαδή, όχι αστεία. Και η Sony της ζήτησε 100.000.000 δολάρια. Ναι φίλε. Η Sony των 50 θυγατρικών, των 2600 καταστημάτων και των 5 εκατομμυρίων εργαζομένων, ζήτησε 100.000.000 δολάρια από τη Lik Sang των 5 ατόμων. Φυσικά η Lik Sang χρεωκόπησε και έκλεισε μέσα σε μία μέρα. Επειδή πουλούσε PSP. Η Sony έκανε τις μηνύσεις για να μην αγοράζουμε PSP! Γιατί τι χρειαζόταν περισσότερο η Sony; Λιγότερες πωλήσεις στο PSP! Και όντως, από το Νοέμβριο του 2006 ως το Μάρτιο του 2007, το τμήμα gaming της Sony έχασε 1,7 δισεκατομμύρια από τις μειωμένες πωλήσεις του PSP. Αυτό σημαίνει ότι όποιος έβγαλε έστω και 1 ευρώ μέσα σε εκείνους τους μήνες, ή τουλάχιστον κατάφερε να μη χάσει περισσότερα από 1.699.999.999.99 δολάρια, μπορεί επίσημα να λέει ότι έβγαλε περισσότερα λεφτά από το τμήμα gaming της Sony. ΠΑΡ' ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΑΣ SONY!
Kαι ξέρεις, αγαπητή Sony, πώς θα έβγαζες περισσότερα από αυτά που έχασες, χωρίς να ζητάς εκατομμύρια από μικρομάγαζα; Απλό. Αν το PSP δεν ήταν για τον πούτσο!
Γιατί λοιπόν μια εταιρία που βασίζεται στον ανθρώπινο παράγοντα και από αυτόν περιμένει όλα της τα κέρδη, περιφρονεί τους fans της με το να βγάζει portable κονσόλες που η μία να ξεπερνά την άλλη σε γιατομπουτσότητα; Κι εδώ η απάντηση είναι απλή, μαλάκα οπαδέ της Sony! Θα έπρεπε να την είχες μάθει ήδη, αλλά δε σε παρεξηγώ επειδή σου 'χει κάψει το μυαλό το Warcraft:
ΚΑΙ Η SONY ΣΕ ΜΙΣΕΙ.
Επίσης, σε μισούν η Apple, η Samsung, η Nokia, η Dell, η Μicrosoft, η Asus και η Nintendo. Επίσης σε μισώ κι εγώ, αλλά εγώ δε σου ζητάω ονοματεπώνυμο και τηλέφωνο για να γράψεις στο μπλογκ μου, δε σου έχω βάλει ιό στο CD που μόλις αγόρασες για να σε παρακολουθώ, και δε σου ζητάω 100 εκατομμύρια γιατί γράφεις και σε άλλα μπλογκ εκτός από το δικό μου. Οπότε, εσύ που διαμαρτύρεσαι για τη χολή και τη μισανθρωπιά που βγάζω στα άρθρα μου, προτιμάς να σε μισώ εγώ ή οι εταιρίες;
29/9/13.
Update, 6/11/13: H Google έκανε ακριβώς αυτό που προέβλεψα. Άλλαξε το comment system του Youtube και τώρα είμαστε υποχρεωμένοι να φτιάξουμε λογαριασμό Google+ για να γράψουμε σχόλιο, να ανεβάσουμε βίντεο και γενικά να μπορούμε να αναπνεύσουμε στη γιουτιουμπική ατμόσφαιρα. Πρώτον, ρούφα το πρωκτοζούμι μου Νοστράδαμε, και δεύτερον, αν δεν είστε Εβραίοι για να διαβάζετε ανάποδα, έχετε διαβάσει πιο πάνω τι πρέπει να κάνετε. Αν είστε Εβραίοι, συνεχίστε να διαβάζετε και το γράφω λίγο πιο πάνω. Μποϊκοτάρετε τη Google και το Youtube. Άιντε Bing, σου 'φεξε. Αν δεν είναιτεμπέληδες εξαρτημένοι και δε βαρεθούν και σταματήσουν το μποϊκοτάζ την πρώτη μέρα, θα μπορείς να ελπίζεις για 1-2 μήνες να ταΐσεις το γουρουνοπούτσι στο στόμα της Google σε θέμα εσόδων από επισκεψιμότητα.
Update 2, 14/1/14: H Google δοκίμασε την πικρή γεύση του γουρουνοσπέρματος, και άλλαξε πάλι το comment system για να μοιάζει λιγότερο με νερουλή διάρροια. Δε νικήσαμε τη Google ακριβώς, αλλά μια κλωτσιά στο δεξί αρχίδι της το δώσαμε.
Update 3, 17/4/15: To καρδιογράφημα του Google plus είναι πιο ίσιο από συγχορδία σε τραγούδι του Πλιάτσικα. Τουτ. Τουτ. Τουτ. Τουουουουουουουουτ... LADIES AND GENTLEMEN, GOOGLE PLUS HAS LEFT THE BUILDING. Αφού ρε τζιμανόμαγκες δεν ξέρετε να φτιάχνετε social media, και η σχέση σας με τον κόσμο είναι μικρότερη από αυτή του Ben Affleck με το ταλέντο, τι το κουράζετε; Θα φτιάξει ποτέ ο Ζούκερμπεργκ το Facebook Earth; Όχι.
Update 4, 22/9/15:
ΚΑΙ H VOLKSWAGEN ΣΕ ΜΙΣΕΙ.
Κάποτε λοιπόν η Google άφηνε αυτό τον παράδεισο βρωμιάς να αναπτυχθεί σχεδόν ανεξέλεγκτα. Τότε το YouTube γαμούσε. Αλλά τι είναι η Google; Εταιρεία. Και όταν κάτι γαμάει πάρα πολύ χωρίς αυτή η εταιρεία να έχει βάλει άμεσα το χεράκι της, τι παθαίνει η εταιρεία; Κολούμπρα. Και τι προσπαθεί να κάνει η εταιρεία στο προϊόν της που γαμάει όντας ανεξέλεγκτο; Να το περιορίσει για να μπορεί να το ελέγξει. Και τι παθαίνει το προϊόν όταν η εταιρεία το περιορίζει για να το ελέγξει; Γίνεται για τον πούτσο.
Εμένα προσωπικά δε με πειράζουν ούτε οι διαφημίσεις πριν τα βίντεο, ούτε το VEVO που χώνει τη μουτσουνάκλα του ακόμα και στο δίσκο της Κίτσας Μπαχατέλα, ούτε το ότι η Google κατεβάζει με το έτσι θέλω homemade video απλών χρηστών για να τσιμπουκώσει την τάδε πολυεθνική που έχει τα πνευματικά δικαιώματα πάνω στο περιεχόμενο που έδειχνε το βίντεο (συνήθως μουσική ή ταινία). Αυτό που μπορεί να μου κάνει τα νεύρα συρματόπλεγμα είναι ότι το Google+ σου ζητάει να αλλάξεις το όνομα χρήστη σου στο Youtube και να βάλεις το πραγματικό σου όνομα. Και δε σου το ζητάει απλά. Σου βγάζει το μήνυμα σχεδόν κάθε μέρα, και δε σε παρατάει όσες χυλόπιτες κι αν του δώσεις, μέχρι τελικά να κάνεις αυτό που θέλει ή να βγεις γυμνός στην Ομόνοια ψάχνοντας μαγαζί με σώβρακα-γίγας γιατί τα αρχίδια σου από το πρήξιμο δε θα χωράνε σε κανονικά.
Αγαπητή Google. Πρώτον, τα εκατομμύρια χρήστες του Youtube, αν ήθελαν να βάλουν το πραγματικό τους όνομα σαν όνομα χρήστη, θα το είχαν κάνει την πρώτη μέρα που συνδέθηκαν. Για να χρησιμοποιούν τόσα εκατομμύρια χρήστες ψευδώνυμα, μάλλον αυτοί θα είναι σωστοί κι εσύ λάθος. Ένας από τους μεγαλύτερους παράγοντες της επιτυχίας του Youtube είναι η ανωνυμία. Εσύ λοιπόν καταργώντας αυτό τον παράγοντα, το μόνο που θα καταφέρεις είναι να έχεις λιγότερους χρήστες άρα και λιγότερα κέρδη. Ναι, το καταλαβαίνω, μερικά σχόλια στο Youtube είναι τόσο σκατόψυχα που θα έκαναν έναν Αμερικάνο στρατιώτη που μόλις γύρισε από το Ιράκ να πάρει το Magnum και να θερίσει όλο το ήσυχο χωριουδάκι που μένει στη Βιρτζίνια, αλλά τέτοια σχόλια μπορεί να κάνει κάποιος το ίδιο εύκολα είτε έχει βάλει το κανονικό του ονοματεπώνυμο είτε ψευδώνυμο.
Τι δεν μπορεί; Α, ναι. Όντως, η Google έκανε αυτή την τροποποίηση επειδή πολλές ιδιωτικές εταιρίες στην Αμερική της το ζήτησαν. Και ήδη σε πολλές πολιτείες υπάρχει νόμος που επιτρέπει σε ιδιωτικές εταιρίες και σχολεία να απολύουν υπαλλήλους τους με αφορμή υβριστικά σχόλια στο Youtube. Και επειδή ό,τι κυκλοφορεί στο Αμέρικα, σε 2-3 χρόνια κυκλοφορεί και παγκοσμίως, είναι θέμα χρόνου να έρθει αυτή η νομοθεσία και στην Ελλάδα. Και επειδή εγώ δε θέλω να πληρώσω εκτός ίντερνετ μια καφρίλα μου εντός ίντερνετ, προς το παρόν θα σβήνω το μήνυμα του Google+ που μου ζητάει να αλλάξω το όνομα χρήστη μου στο Youtube, και αν τα πράγματα γίνουν πιο άγρια και - λέω τώρα - δε γίνεται να διατηρήσω το όνομα που εγώ διάλεξα να με συνοδεύει στο Youtube, θα κάνω ό,τι θα έχετε κάνει κι εσείς τότε, αν δεν είστε παντελώς για τον πούτσο. Μποϊκοτάζ στη Google. Δεν είναι δύσκολο, ούτε θα σας λείψει το φαΐ ή το νερό, ούτε καν θα φύγετε από το PC. Υπάρχουν τόσες μηχανές αναζήτησης στις οποίες μπορούμε να καταφύγουμε μέχρι να βάλει μυαλό η Google. Και κυρίως, πρέπει κανείς να ξέρει τις εταιρίες που στηρίζουν τέτοιες κινήσεις της Google ή οποιαδήποτε κίνηση εναντίον της ηλεκτρονικής μας ελευθερίας (πχ. SOPA, ACTA) και να τις μποϊκοτάρουμε και αυτές μέχρι να αποσύρουν τη στήριξή τους σε τέτοιες διαδικασίες. Με το να αλλάζει κάποιος τη φωτογραφία του στο Facebook σε "STOP ACTA" για μια μέρα, δεν αλλάζει τίποτα.
Είπα προηγουμένως ότι η Google χάνει κέρδη με τη μη εγγραφή νέων χρηστών στο Youtube. Είναι έτσι όμως; ΟΧΙ. Η Google και το Youtube από τη στιγμή που έχουν ένα σωρό μεγάλες χορηγίες που συνεχώς αυξάνονται, και από τη στιγμή που κανένας χρήστης δε διαγράφεται, απλά δε χρησιμοποιεί το λογαριασμό του, μόνο αυξημένα κέρδη έχουν. Οπότε αγαπητέ χρήστη, θα σου πω κάτι που μπορεί να μην ήξερες. Μην πέσεις από την καρέκλα και μη σπάσεις το PC. Άκου προσεκτικά.
Η GOOGLE ΣΕ ΜΙΣΕΙ.
Nαι, το είπα. H Google σε έχει γραμμένο στον πισινό της και κάθε φορά που χέζει σβήνεται το όνομά σου. Η αξία που σου δίνει είναι μικρότερη από τη ζωή ενός μωρού που θηλάζει βενζίνη. Γι' αυτό και δεν την ενδιαφέρει η ανωνυμία σου. Γίνεται όμως να σε υπολογίσει αν κι εσύ σταματήσεις να της γλείφεις το ματζαφλάρι και πάρεις τα μέτρα σου αν δεις ότι αυτή παίρνει μέτρα εναντίον σου. Τα μέτρα αυτά θα τα σκεφτείς μόνος σου. Κάνε κάτι, αρκετά σε βοήθησα. Άντε, όλα εγώ θα σου τα λέω;
Αλλάζω θέμα. Το 2005 είχε γίνει ντόρος για το ότι η Sony είχε εγκαταστήσει, μέσω των CD που πουλούσε, ένα μυστικό λογισμικό σε κάθε προσωπικό υπολογιστή, το rootkit, με το οποίο ούτε λίγο ούτε πολύ μπορούσε να παρακολουθεί τις κινήσεις κάθε χρήστη. Ένας από τους προέδρους της Sony BMG είχε απαντήσει με την ευαισθησία ενός ομαδικού βιασμού, "Μost people, I think, don't even know what a rootkit is, so why should they care about it?" Και όχι, αυτή η ατάκα δεν είναι βγαλμένη από το Family Guy, την έχει πει όντως ο Thomas Hesse, τότε Global Digital Business President της Sony BMG. Και γαμώ τα επιχειρήματα, Thomas Hesse! Πώς θα σου φαινόταν να σου έβαζα rootkit στον κώλο, να άκουγα τα βογγητά σου από το στούμπωμα, και μετά να σε έπαιρνα τηλέφωνο στο σπίτι και να σου 'λεγα "Good job, Thomas, next time try spinach and your shit will turn green!" 'Η ακόμα καλύτερα, να σου έβαζα rootkit στο προσωπικό σου PC και όταν τέλειωνες τη μαλακία με τη gay τσόντα που μόλις είχες παρακολουθήσει, να σε έπαιρνα τηλέφωνο και να σου έλεγα "Cool thing for you to watch big dicks, but wouldn't it be coolest to put them in your ass next time?"
Τελικά η Sony έκανε την τεράστια ανθρωπιστική κίνηση να αποσύρει το 10% (!) από τα μολυσμένα με ιό CD της, και λίγο μετά αποφάσισε να ξαναβγάλει το μεγάλο ροζιασμένο πέος της corporate απληστίας της και αυτή τη φορά να το προπονήσει πάνω σε μια μικρή επιχείρηση εισαγωγών-εξαγωγών με όνομα Lik Sang. Η Lik Sang έκανε το θανάσιμο αμάρτημα να πουλάει γιαπωνέζικα PSP στην Ευρώπη. Mιλάμε για γενοκτονάι δηλαδή, όχι αστεία. Και η Sony της ζήτησε 100.000.000 δολάρια. Ναι φίλε. Η Sony των 50 θυγατρικών, των 2600 καταστημάτων και των 5 εκατομμυρίων εργαζομένων, ζήτησε 100.000.000 δολάρια από τη Lik Sang των 5 ατόμων. Φυσικά η Lik Sang χρεωκόπησε και έκλεισε μέσα σε μία μέρα. Επειδή πουλούσε PSP. Η Sony έκανε τις μηνύσεις για να μην αγοράζουμε PSP! Γιατί τι χρειαζόταν περισσότερο η Sony; Λιγότερες πωλήσεις στο PSP! Και όντως, από το Νοέμβριο του 2006 ως το Μάρτιο του 2007, το τμήμα gaming της Sony έχασε 1,7 δισεκατομμύρια από τις μειωμένες πωλήσεις του PSP. Αυτό σημαίνει ότι όποιος έβγαλε έστω και 1 ευρώ μέσα σε εκείνους τους μήνες, ή τουλάχιστον κατάφερε να μη χάσει περισσότερα από 1.699.999.999.99 δολάρια, μπορεί επίσημα να λέει ότι έβγαλε περισσότερα λεφτά από το τμήμα gaming της Sony. ΠΑΡ' ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΑΣ SONY!
Kαι ξέρεις, αγαπητή Sony, πώς θα έβγαζες περισσότερα από αυτά που έχασες, χωρίς να ζητάς εκατομμύρια από μικρομάγαζα; Απλό. Αν το PSP δεν ήταν για τον πούτσο!
Γιατί λοιπόν μια εταιρία που βασίζεται στον ανθρώπινο παράγοντα και από αυτόν περιμένει όλα της τα κέρδη, περιφρονεί τους fans της με το να βγάζει portable κονσόλες που η μία να ξεπερνά την άλλη σε γιατομπουτσότητα; Κι εδώ η απάντηση είναι απλή, μαλάκα οπαδέ της Sony! Θα έπρεπε να την είχες μάθει ήδη, αλλά δε σε παρεξηγώ επειδή σου 'χει κάψει το μυαλό το Warcraft:
ΚΑΙ Η SONY ΣΕ ΜΙΣΕΙ.
Επίσης, σε μισούν η Apple, η Samsung, η Nokia, η Dell, η Μicrosoft, η Asus και η Nintendo. Επίσης σε μισώ κι εγώ, αλλά εγώ δε σου ζητάω ονοματεπώνυμο και τηλέφωνο για να γράψεις στο μπλογκ μου, δε σου έχω βάλει ιό στο CD που μόλις αγόρασες για να σε παρακολουθώ, και δε σου ζητάω 100 εκατομμύρια γιατί γράφεις και σε άλλα μπλογκ εκτός από το δικό μου. Οπότε, εσύ που διαμαρτύρεσαι για τη χολή και τη μισανθρωπιά που βγάζω στα άρθρα μου, προτιμάς να σε μισώ εγώ ή οι εταιρίες;
29/9/13.
Update, 6/11/13: H Google έκανε ακριβώς αυτό που προέβλεψα. Άλλαξε το comment system του Youtube και τώρα είμαστε υποχρεωμένοι να φτιάξουμε λογαριασμό Google+ για να γράψουμε σχόλιο, να ανεβάσουμε βίντεο και γενικά να μπορούμε να αναπνεύσουμε στη γιουτιουμπική ατμόσφαιρα. Πρώτον, ρούφα το πρωκτοζούμι μου Νοστράδαμε, και δεύτερον, αν δεν είστε Εβραίοι για να διαβάζετε ανάποδα, έχετε διαβάσει πιο πάνω τι πρέπει να κάνετε. Αν είστε Εβραίοι, συνεχίστε να διαβάζετε και το γράφω λίγο πιο πάνω. Μποϊκοτάρετε τη Google και το Youtube. Άιντε Bing, σου 'φεξε. Αν δεν είναι
Update 2, 14/1/14: H Google δοκίμασε την πικρή γεύση του γουρουνοσπέρματος, και άλλαξε πάλι το comment system για να μοιάζει λιγότερο με νερουλή διάρροια. Δε νικήσαμε τη Google ακριβώς, αλλά μια κλωτσιά στο δεξί αρχίδι της το δώσαμε.
Update 3, 17/4/15: To καρδιογράφημα του Google plus είναι πιο ίσιο από συγχορδία σε τραγούδι του Πλιάτσικα. Τουτ. Τουτ. Τουτ. Τουουουουουουουουτ... LADIES AND GENTLEMEN, GOOGLE PLUS HAS LEFT THE BUILDING. Αφού ρε τζιμανόμαγκες δεν ξέρετε να φτιάχνετε social media, και η σχέση σας με τον κόσμο είναι μικρότερη από αυτή του Ben Affleck με το ταλέντο, τι το κουράζετε; Θα φτιάξει ποτέ ο Ζούκερμπεργκ το Facebook Earth; Όχι.
Update 4, 22/9/15:
ΚΑΙ H VOLKSWAGEN ΣΕ ΜΙΣΕΙ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου